باران واثقیباران واثقی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

باران نازم

شب بخیر کوچولو

1390/7/9 14:56
597 بازدید
اشتراک گذاری

هر شب ساعت 9 رادیو ایران لالایی پخش میکنه و من مشتاق تر از باران منتظرم که ساعت 9 بار بزنه و به یادم بیاد که دوباره خداوند وعده یک روز جدید رو میده و لطف کرده و امروزه ما رو به سلامتی به شب رسونده.   وای که چقدر دلم میگیره برای اون کوچولوهایی که کسی نیست تا براشون قصه شب بگه یا رادیویی که روشن بشه تا اونها رو به رویاهای کودکیشون ببره. این روز ها خیلی بیشر از همیشه اون احساس تنهایی و یا . . نمیدونم. شاید  دوباره یه شبی وقتی خیلی دلم برای خودم تنگ شد مثل اولین روزی که میرفتم تاتر شهر و دلم تنگ یه صدای اشنا بود و ناگهان رادیو تاکسی گفت من حمید امجد این شبه زیبا رو با شما تقسیم میکنم  و من دیگه تنها نبودم. روحم شاد و شبم سرشار از موسیقی شد.  کاش .  ای کاش . دعا میکنم همه بچه ها که با تمامه سختی های زندگی قلبه کوچکشون رو شریکه غصه های ادم بزرگ ها میکنن حد اقل یک شب به صدای شب بخیر کوچولو رادیو ایران گوش بدن و خواب راحتی داشته باشن. امین خدا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)